Bezorging
EIKENvakman.nl doet er alles aan om uw (online) bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Onderstaand vindt u alle informatie over verzending, bezorging en retourneren.
Handelingskosten
EIKENvakman.nl is gespecialiseerd in het op maat aanbieden van eiken tafels, eiken tafelbladen en gerelateerde (eiken) producten voor scherpe prijzen (en tevens betaalbare verzendkosten). Om deze scherpe prijzen te kunnen bieden, hanteren wij een minimale orderwaarde van Euro 150,- incl. BTW (excl. verzendkosten). Natuurlijk kunt u ook een kleinere bestelling bij ons plaatsen, in dit geval zullen wij Euro 14,95,- incl. BTW handelingskosten in rekening brengen. Wij hopen hierbij op uw begrip.
Verzendkosten Nederland:
- Proefstukken (briefpost): gratis.
- Olie en beugels (Pakketpost): € 19,95.
- Tafelbladen & onderstellen: € 59,95.
- Indien u kiest voor de verzendmethode 'afhalen' worden er € 4,95 handelingskosten in rekening gebracht.
EIKENvakman levert gratis bij een bestelling van meer dan € 2.500,-.
LET OP: Helaas leveren wij niet direct naar de Waddeneilanden. U kunt echter wel een ander afleveradres op het vasteland opgeven. Van daaruit kunt u zelf het transport naar de Waddeneilanden organiseren.
Verzendkosten België:
- Proefstukken (briefpost): gratis.
- Olie en beugels (Pakketpost): € 29,95.
- Tafelbladen & onderstellen: € 84,95.
- Indien u kiest voor de verzendmethode 'afhalen' worden er € 4,95 handelingskosten in rekening gebracht.
EIKENvakman levert gratis bij een bestelling van meer dan € 2.500,-.
Levertermijn.
EIKENvakman doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Binnen het volledige productassortiment van EIKENvakman.nl zijn er diverse mogelijke levertermijnen, deze vindt u terug op de product detailpagina.
LET OP: U dient altijd uit te gaan van de levertijd(en) zoals vermeld op de product detailpagina.
LET OP: Levering in België neemt normaal gesproken 1 extra werkdag in beslag.
Levering.
EIKENvakman.nl selecteert aan de hand van uw specifieke bestelling de best passende transporteur. Onderstaande een aantal zaken waar u vanuit kunt gaan. Mocht er iets afwijken van onderstaande, nemen wij contact met u op om e.e.a. te bespreken.
- U kunt ervan uitgaan dat uw bestelling - binnen de 'langste levertijd termijn' aangegeven op de productdetail pagina - geleverd wordt.
- Wij nemen contact met u op waarbij wij reeds een gerichte leverdatum (of indicatie) aangeven. Bij de meeste leveringen informeren wij u via e-mail, echter kan het ook zijn dat wij telefonisch contact met u opnemen.
- Mochten wij u telefonisch niet te pakken krijgen, kiezen wij naar eigen goeddunken een leverdatum. Vervolgens informeren wij u per e-mail over deze leverdatum. U heeft 24 uur om hierop te reageren (in het geval deze datum u niet past), waarna we de leverdatum alsnog in samenspraak in kunnen plannen. Na 24 uur - zonder reactie - zullen wij uw levering inboeken.
Levertijdstip: Bij de meeste leveringen ontvangt u van ons een e-mail, enkele (minimaal 1) dagen van te voren, met daarin een gerichte datum + tijdstip indicatie (plus minus 2 uur). In enkele gevallen zal deze indicatie telefonisch toegelicht worden. Ook kunt u op de dag van levering telefonisch contact met ons opnemen en kunnen wij u van een gerichte levertijd(tijd) indicatie voorzien.
LET OP: In het geval wij rekening houden met een reactie mogelijkheid van 24 uur is het mogelijk dat de levertermijn - zoals weergegeven op de product detailpagina - niet gehaald wordt.
Eventueel 2 leveringen bij een combinatiebestelling.
In enkele gevallen is het mogelijk dat er sprake zal zijn van 2 aparte leveringen. Indien dit het geval is, informeren wij u hierover. In dit geval is tevens, per unieke levering, de bovenstaande informatie van toepassing. Uiteraard doen wij er alles aan om dit voor u zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten.
Leverlocatie.
Afleveradres bereikbaar voor vrachtwagen.
Het door u ingevoerde afleveradres dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen (van ong. 18 meter lang). Diverse online bestellingen worden bezorgd met een vrachtwagen. Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen, verzoeken wij om dit tijdens of direct na uw online bestelling (binnen 1 werkdag na uw online bestelling) te melden.
In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt in samenspraak een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming.
Blijkt tijdens levering dat het afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en zijn de kosten voor een tweede verzending voor rekening van koper.
Plek van levering.
De uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres en de door u plek te bezorgen. De exacte plek van lossen, oftewel waar uw bestelling wordt geplaatst, is afhankelijk van waar de vrachtwagen (eventueel met kraan / kooiaap) kan komen. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend.
In sommige gevallen wordt uw order geleverd op een pallet, of meerdere pallets. Deze wordt / worden niet retour genomen.
Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?
Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien u van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kunt u alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.
Wij verzoeken u om uw bestelling binnen 1 werkdag te controleren en eventuele opmerkingen tijdig aan te leveren per e-mail.