EIKENvakman

Zoekresultaten voor ""
Filters
Geen producten gevonden...

Klachtenafhandeling

Het streven van EIKENvakman is een 100% tevredenheidsscore. Wij doen er dan ook alles aan om geen klachten te krijgen. Is er toch sprake van een klacht, nemen wij deze uiteraard altijd serieus en tevens zullen wij snel en gericht actie ondernemen. Voor het indienen van een klacht verzoeken wij u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar [email protected]. In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u tevens om een digitale foto hiervan aan te leveren. Voeg deze afbeelding(en) toe aan de e-mail waarin u tevens het ingevulde klachtenformulier aanlevert. 

KLACHTENFORMULIER EIKENvakman.nl (PDF-BESTAND)
KLACHTENFORMULIER EIKENvakman.nl (WORD-BESTAND)

Na ontvangst van een klachtenformulier neemt een medewerker van EIKENvakman.nl binnen 2 werkdagen contact met u op.

Contactgegevens:
EIKENvakman.nl
Bosserheide 13
5855 EA, Well

E-mail. [email protected]
Tel. +31 (0)85 303 2934

Klacht melden bij het Europees ODR platform.

We raden u aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© Copyright 2024 EIKENvakman - onderdeel van Roca Online B.V.
Manage cookies